четвртак, 31. октобар 2013.

KISELE PAPRIKE

Sastojci:

mjera za 6 kg paprika:
3 litra vode,
 1 mala soljica esencije,
200 grama soli,
 2,5 dl ulja,
 10 kocki secera,
 10 grama bibera u zrnu...
persun,bijeli luk.

Priprema:

Paprike oprati, povaditi repove i ocistiti od sjemenki. U provrelu smjesu spustiti paprike i cim prvi "kljuc" krene odmah ih vaditi. Kada sve obarite, sacekajte da se prohlade i slozite u tegle. Pre toga sitno isjeckati bijeli luk(mjera po zelji) pomjesati sa sjeckanim svjezim persunom i sa malo soli.
Red paprika, pa malo posuti sa smjesom od bijelog luka, i tako dok ne napunite teglu. Sa preostalom tecnosti napuniti tegle. Ja sam ih pritisnula onako starinski, sa grancicama od vinove loze, jer se nekako ljepse pritisne od plasticnih pritiskaca (poneku sam i plasticnim, jer mi zastalo prutica). Poklopiti sa tacnama i sutradan provjeriti da li u kojoj tegli nedostaje tecnosti pa doliti po potrebi. Ako vidite da u tegli ima zraka, vinovim stapicem (ili necim drugim) polako sa strane zabodite da istisnete zrak iz tegle. Tek onda povezati celofanom. Ja godinama pravim po ovom receptu, pa eto, da podijelim sa vama :) Naravno, osnovnu mjeru mozete da povecavate u zavisnosti koliko paprika imate

Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...