уторак, 5. новембар 2013.

ALPSKI KOLAČ

Sastojci:

175 gr margarina-plus malo za podmazivanje tepsije,
175 gr secera
3 jaja
150 gr brasna
1 i po kasicica praska za pecivo
75 gr kokosovog brasna
sok i rendana korica limuna

za glazuru:175 gr secera u prahu, sok i korica limuna


Priprema:

Pecnicu ugrijati na 160 stepeni i pripremiti manju tepsiju precnika 20 cm. (ja sam pekla u modli za pecenje kora za tortu, ona je 23 cm). Margarin (najbolji je namjenski za kolace) i secer dobro umutiti da se dobije krema. zatim dodati umucena jaja. Brasno i pecivo pomjesati, a kokos pomjesati sa limunom i sve sastaviti, pa mjesati da se izjednaci masa. Izruciti u margarinom premazan pleh.
Staviti u pecnicu i ne otvarati 1 sat, dok ne dobije zlatnu boju.
Glazura: Sok limuna izmjesati sa secerom u prahu, i na kraju dodati sitno ribanu koricu. Glazura bi trebala da bude bijela, ali sam ja zurila, pa nisam puno mutila :) Njihovi kolaci su uglavnom suvi kolaci, i mogu dugo da stoje.

Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...