уторак, 5. новембар 2013.

BRZA TORTA

Sastojci:

1 pakovanje gotovih kora za tortu,
3 pudinga od vanile,
 1 l mlijeka,
 10 kasika secera,
1 margarin,
po zelji zele, ili kandirano voce (ja sam koristila i zele i kandirano voce i suve brusnice),
slag za premazivanje

Priprema:

Skuvati puding i secer na litri mlijeka, i ohladiti. U ohladjeno dodati margarin, umutiti, podijeliti na tri dijela, ja sam u prvi dodala suve brusnice(crveno), u drugi kandirani ananas(zuto), a
u treci zeleni zele (isjeckati). Filovati kore, i premazati slagom. Mozete zele u tri boje da kombinujete, crveni, zuti, zeleni. Ova torta spada u brze torte, jer ne zahtjeva poseban trud.

Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...