субота, 7. децембар 2013.

Kolac od maka



Sastojci:


15dkg masti (nemam preko cele godine masti, pa umesto nje stavim margarin), 25dkg secera, 2 jaja, 25dkg brasna, 15dkg maka, 3dl mleka,, 1 prasak za pecivo, malo grozdjica (ja sam stavila susene visnje)


Priprema:


Samleti mak.Izmesati u jednoj posudi mak, brasno, prasak za pecivo i susene visnje.
Izmutiti margarin sa secerom, dodati jaja. U smesu od jaja naizmenicno sipati mleko i mesavinu brasna i maka. 
Sipati u podmazan i brasnom posut pleh i peci na 200 stepeni.
Kada se kolac ohladi, izrezati ga i posuti secerom u prahu.


Ja sam pravila meru i po i pekla u djuvec tepsiji 38*23cm.

Ukoliko kupite samleven mak, kolac je brz i jednostavan :)


Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...