уторак, 3. децембар 2013.

Lagani tiramisu



Sastojci:


4 zumanca,
100g secera,
2 kesice vanilin secera,
300g sira od zaledjenog jogurta, 
300ml slatke pavlake (mlecne),
2-3 kutije piskota,
2dl jake crne kafe,
4-5 kasika amareta


Priprema:



Zumanca umutiti sa secerom i vanilin secerom, pa staviti u mikrovalnu na 2-2,5min na 750W da se fil skuva. Dok se fil kuva par puta ga izvaditi i promesati miskerom -ovo zamenjuje klasicno kuvanje na pari-mnogo je brze i jednostavnije.
Ostaviti da se ohladi i povremeno promesari.
Za to vreme skuvati jaku crnu kafu,pa i nju ostaviti da se malo prohladi i dodati 4-5 kasika amareta.
U posebnoj posudi umutiti slatku pavlaku i vanilin secer.
Zumanca izmesati sa sirom i postepeno dodati slatku pavlaku.

U vatrostalnu posudu, 20x30, poslagati red piskota umocenih u kafu- fil- piskote-fil-odgore posuti kakaom.


sir od zaledjenog jogurta



Sastojci:


1l jogurta, gaza

Priprema:


Zalediti litru jogurta - ja sam koristila Dukatov sa 3,5%mm i usula sam ga u plasticnu posudu da se zaledi.
U duplo presavijenu gazu staviti zaledjeni jogurt , zavezati krajeve gaze i okaciti na sudoper ili pomocu varjace iznad posude.
Posle par sati dobicete ovaj fini sir.
Dobila sam 300g sira i 5dl surutke ...surutku pozete popiti ili koristiti da zamesite hleb,razna peciva.




Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...