понедељак, 2. децембар 2013.

liker kuglice

Sastojci:

1 margarin,
200g. mljevenog keksa,
150g secera u prahu,
150g. mljevenog kornfleksa,
100g.mljevenog i przenog ljesnika,
7 kasika likera (po zelji,ja sam stavila crvenu votku),
2 kasike dzema od kajsije...
100g. posne cokolade kasicica ulja,
kasicica vode
U slucaju da smjesa bude pregusta, dodajte malo gustog soka od kajsije, ali ne previse, vec tek toliko da dobijete zeljenu gustinu smjese da se mogu oblikovati kuglice.

Priprema:

Umutiti margarin sa secerom u prahu i dodati mljeveni keks,ljesnike,kornfleks,dzem i liker.Sve izmjesati i oblikovati kuglice.Ostaviti malo u frizider da se stegnu a zatim ih umakati u rastopoljenu cokoladu.Ja sam pola u cokoladu,a pola u crveni secer uvaljala.

Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...