четвртак, 5. децембар 2013.

posna torta sa kruskama

Sastojci:

Za suve kore:
 1 solja griza,
 1 solja kokosovog brasna,
 1 solja secera,
 1 solja brasna,
 1 prasak za pecivo,
 2 kasicice kakaa...
 napomena: 1 solja-2 dl
za fil:
 1 kg rendane jabuke,
3 vece kruske, (mogu i banane)
 2 pudinga, (ja sam uzela od ljesnika, ako stavljate banane kao voce, stavite vanila puding)
 posni slag

Priprema:

Sve sastojke za suvu koru sastavi i podijeliti na 3 dijela. Jabuke oguliti, izrendati i prodinstati sa jednom kAsikom secera nekoliko minuta, toliko da puste vodu, i jos koji minut dinstati. Kruske isjeci na tanke kriske. Tepsiju pouljiti i posuti brasnom (ili stavite pek papir ali ga jos malo pouljite). Prvi suvi dio pospite po dnu tepsije, ravnomjerno kasikom izravnajte, pa preko polovinu dinstanih jabuka, pa opet suvu smjesu, pa jabuke, pa na kraju trecu suvu smjesu (i nju malo pouljite odozgo). Peci 40 minuta na 200 stepeni. Kada je peceno, odmah po vrhu poredati kruske, a zatim skuvajte 2 pudinga na pola litra vode i 4 kasike secera. Kada je kuvan puding, i njega odmah vruceg prelijte preko vruce torte. Ostavite da se torta ohladi a onda premazati sa posnim slagom.
Ja sam probala i sa bananama i pudingom od vanile, isto bude ukusno.

Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...