четвртак, 5. децембар 2013.

posni kolač sa jabukama

sastojci:
1,5 kg jabuka
400 gr secera
1 maka kasicica sode b.
250 gr brasna
1 prasak za pecivo
1 vanilija
200 gr griza
150 ml vode

Prirema:
Jabuke oguliti i izrednati na krupno rende (trenicu). Dodati 150 gr secera i  1 kasicicu sode b. Izmjesati i podijeliti na tri jednaka dijela.
U posebnom sudu sastaviti 250 gr brasna, 250 gr secera, pecivo, vaniliju i griz. Sve fino izmjesati i to podijeliti na tri dijela. Cetrvtastu tepsiju (ja sam pekla u tepsiji vel. 30x20 cm) namazati posnim margarinom i posuti brasnom. Prvo izruciti jedan dio jabuka pa fino rasporediti po tepsiji. Preko toga suva smjesa od brasna, pa opet jabuke, pa suva smjesa, jabuke i na kraju treci dio suvog tijesta. Preko toga preliti sa 150 ml vode. Peci na 220 stepeni 60 minuta.
Ovaj recept nam je poslala Branka Todic, i u njenom receptu ima i preliv koji cu sad napisati, ali ga ja nisam koristila jer moji nisu pretjerani ljubitelji kakaa :) Umjesto toga posula sam secerom u prahu, ali vama predlazem preliv jer ce kolac biti jos socniji.
Preliv:
250 gr secera
300 ml vode
4 kasike kakaa
To da provri i preliti vruc kolac sa pola preliva. Drugu polovinu mozete da prelijete serviran kolac kad se ohladi.



Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...