среда, 29. јануар 2014.

Lenji peljmeni


Sastojci:

testo: 500g brasna, 2 jajeta 
nadev: glavica crnog luka, 300g mlevenog mesa, so, biber, vegeta 
i jos: 2dl pavlake, 2-3dl supe (moze i od kocke ili voda), malo sira trapista za posipanje-oko 100g



Priprema:

500g brašna , 2 jajeta zamesi sa vodom kao za rezance a potom ga ostavi u frižideru 30 minuta. 

Nadev: na vrućem ulju propržiti sitno iseckan crni luk, doda se 300g mlevenog mesa, bibera, malo soli i vegete. Sve dinstati dok sva voda ne ispari.

Razvaljati testo u jednu veliku koru, ravnomerno naneti prohladjeni nadev i zamotati u rolat.
Rolat iseci na parcad debljine 5cm i poslagati u dublju posudu- ja sam u vatrostalnu.
Rolate zaliti pavlakom i supom, koju smo zacinili po ukusu.
Peci u rerni 30-tak minuta na 200 stepeni, posuti rendanim sirom i jos malo zapeci.


Vec dugo merkam recept koji je postavila Gola na Gastronomiji, ali nikako da ih napravim zbog razvaljaj-iseci-napuni-zamotaj-kuvaj ... na ovaj nacin mi je bilo mnogo brze, a ukus je izvanredan , svi su bili odusevljeni, i klinci i mi ... zao mi je sto nisam uslikala presek peljmena, ali nestali su u trenu, sto kod nas nije obicaj, jer uvek postoji bar jedan namrsten nosic za stolom.

Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...