недеља, 10. новембар 2013.

TROBOJNI KOLAČ

Sastojci:

1 litar vocnog soka (ja sam koristila od jagode),
200 gr griza,
6 kasika secera
3 pudinga od vanilije,
1 litar mlijeka,
10 kašika šećera
2 kesice šlaga

Priprema:

Sok izručiti u šerpu, dodati šećer i prokuvati. Kada provri, polako dodati griz, uz stalno mješanje, dok se ne skuva. Kada je kuvano, izručiti u tepsiju, ili modlu za torte (one koje se otvaraju).
3 pudinga skuvati sa mlijekom i šećerom, pa dok je još vruće, preliti preko smjese od griza. Ostaviti da se sve to ohladi, i na kraju premazati sa umućenim šlagom.
Recept sam našla u jednom časopisu, s tim što sam ja malo izmjenila sastav. Brzo se pravi, jednostavan je, i ukusan.

Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...