петак, 13. децембар 2013.

Teta Nadina slatka proja


Sastojci:



2 jaja, 2dl secera, 2dl palente, 2dl brasna (mekog),2 dl mleka, 1dl ulja, 1 prasak za pecivo, 100g grozcica namocenih u rum, sir




 

Priprema:


Izmutiti zumanca sa secerom, dodati ulje, mleko, obe vrste brasna pomesane sa praskom za pecivom, ulupana belanca, dve solje sira. Tepsiju podmazati sa malo ulja i staviti je u rernu da se ugrije - ovo napravim da se proja ne bi zalepila za tepsiju.
U zagrijanu tepsiju izliti proju, pobacati jos malo sira odgore i peci na 200-220 stepeni dok ne porumeni.



Pravila sam jednu i po meru, ali sam stavila samo 50g grozdjica .... obozavam ovaj kolac- brz, jednostavan i jeftin.
Teta Nada inace ne stavlja sir u testo. Ona samo stavi odgore sir i to onaj slani (krisku) - to mi je tako dooobro , ali dece ne vole, pa sam im pravila sa domacim sitnim sirom.

Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...