недеља, 29. децембар 2013.

Torta 3 minuta


Sastojci:


1 jaje, 5 kasika mleka, 5 kasika ulja, 2 kasike kakaa, 4 kasike secera, 4 kasike brasna, 1 kasicica praska za pecivo
za fil: kisela pavlaka i secer u prahu, maline


Priprema:



Jaje i secer umutiti viljuskom, dodati ulje i mleko. U posebnoj posudi izmesati brasno, kakao i prasak za pecivo, pa umesati u smesu od jaja.
Izliti smesu u vatrostalnu posudu promera 23cm i staviti u mikrovalnu na 750W na 3 i po minuta.
Ispecen kolac izvaditi na tanjir i sacekati da se malo ohladi, pa prerezati po pola. Namazati filom, koji se pravi tako sto izmesate pavlaku i secer. Ja sam preko pavlake stavila dve-tri kasike sosa od malina (prokuvane maline sa secerem) koji mi je ostao od preliva koji sam pravila za sladoled.
Posuti tortu kakaom i staviti je u frizider da se ohladi.

Iskreno, nisam ocekivala nista preterano od ovog kolaca koji sam vise iz znatizelje napravila, ali sam se ugodno iznenadila.
Ukupno vreme da se napravi torta ( ispece,malo prohladi i nafiluje) je oko 10min. Idealna je kada vam se neko najavi da dolazi za sat vremena, a u kuci nemate nista ili vam padne secer pa morate pojesti nesto slatko. 
Mislim da bi bila lepa i da se filuje gotovim filom za tortu (Dr.Oetker) ili pudingom ....ali to je vec posao koji traje duze od 10min.

P.S.
Potrebno je da obratite paznju na vreme pecenja torte, pogotovo ako imate jacu ili slabiju mikrovalnu. Ako predugo pecete, piskota ce se jako isusiti, pa je zato najbolje da je posle 3min proverite. Ja cu je sledeci put peci 20sec manje.





Нема коментара:

Постави коментар

KANAPEI SA DIMLJENIM LOSOSOM

Za ovo posno predjelo vam ne treba puno dimljenog lososa. Ja kupujem najmanje koje nađem ali sad ne znam gramažu :) Ali približno for...